محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

دلبستگی و وابستگی من وداداش جونم

1392/6/18 13:42
نویسنده : آجی فاطمه
535 بازدید
اشتراک گذاری

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی درزمین                                                                       آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم.  داداش گلم تازگیا خیلی به هم وابسته شدیم.دلبستگی مادوتابه حدی شده که دیگه نمیتونیم ازهمدیگه جدابشیم.(من که بی تومیمیرم بهترینم.)وقتی که بخوای بازی کنی،فقط منو برای بازی کردن باخودت انتخاب میکنی ومیگی:آجی بدوبازی.شب هاکه بخوای بخوابی من میخوابونمت.خیلی دوستت دارم وقتی که توی بغلم آروم میگیری.جمعه رفته بودیم  خونه مادراینا سرسفره یه دفعه دندونت درد گرفت. وشروع کردی به گریه کردن.گریه من ومامانی که نتونستیم ناهارمون روکامل بخوریم ورفتیم توی یه اتاق دیگه تاتونازنین روآروم کنیم.من توروبغلت کردم وخوابوندمت.        اینم عکسی که بعدازکلی گریه کردن(برای درد دندونات)خوابیدی.                                                                                                         روزشنبه هم توومامان منو بردین دندونپزشکی.(امسال قصدداریم من وتووبابایی دندونامون روکامل درست کنیم.نیشخند)توکلی گریه وآجی آجی کردی.داداش گلم،این چندتاعکسی که میخوام برات بذارم،مال عیدفطرامساله.                                                                                                                   اینجاآماده ای برای رفتن بیرون.                                                                         ظهرخونه ی مادروآقاجون بودیم وشب هم رفتیم خونه ی مامان جون اینا.عیدفطرامسال 2روزتعطیل بود.روزدوم هم بافامیلای بابایی،رفتیم پارک واونجا شام خوردیم.(همه بودند بجزعمه اعظم وعمه اکرم.)دوباره شماودخترعمو رفتین توی سرسره هاوشروع کردین به بازی کردن.(البته من ازبازی کردنتون توی اسباب بازی هاعکسی ندارم.این عکس رووقتی که نشسته بودین ازتون گرفتم.)                                                                                                         دیروزبا بابایی داشتی توپ بازی یابه قول خودت هوتبال بازی میکردین.گفته بودم که به توپ خیلی علاقه داری.وقتی هم که بابا داره فوتبال میبینه،میری وکنارش ساکت میشینی واصلا تکون نمیخوری تافوتبال تموم بشه. دیروزهم یه ضربه با پات به توپ میزدی خودت رو روی زمین می انداختی.یعنی خطا...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    قربون این پسرفوتبالیست برم من...                                                                                                                                          اینجاهم داری رو پایی میزنی.                                                                                                                                       نازنینم عاشقانه دوستتدارم...           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فرزانه مامان آرین مهر
19 شهریور 92 9:12
سلام آجی فاطمه .
ممنون از کامنتت اولی که بدستم نرسید کامنت دیروزم بود خوندم ولی جواب ندادم صبح اومدم جواب بدم که دیدم ای بابا این کامنتم نیست .در مورد برنامه ریزی منم وقت درس خوندن اصلا عمل نمی کردم ولی بنظرم چون شما دختر باهوشی هستی وکم کم داری به دانشگاه نزدیک میشی تموم سعیت رو بکن از کانون فرهنگی هم استفاده کن من دختر خالم از اول دبیرستان با کانون فرهنگی بود که مهندسی صنعتی اصفهان قبول شد از اول مهر وقت گذاشتن برای محمد مهدی جون را کمتر کن وبیشتر تمرکزت روی درسات باشه وقتی که یک ادم تحصیلکرده وموفق بشی محمد مهدی هم بهت افتخار میکنه .عزیز دلم این حرفا رو کسی نبود که به من بگه این شد که با یک لیسانس نشستیم توی خونه .اما تو جوونی وحسابی جای پیشرفت داری به دکترا گرفتن فکر کن .موفق وپیروز باشی
محمد مهدی جون کاش دیگه دندون درد نکشی میبوسمت


سلام خاله فرزانه عزیز.خیلی ممنون ازاین نصیحتهای خوبتون.حرفاتون خیلی روی من تاثیرگذاشت.سعی میکنم ازحالا به بعدبیشتروقتم روبه درسام اختصاص بدم.فکرکنم این جوری برای محمدمهدی هم بهترباشه.داشتن دوستای گلی مثل شماباعث افتخارمنه.
شايان
19 شهریور 92 13:14



ممنون خاله جان.
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 16:20
افرین فوتبالیست خالهواسه دندونتم الهی که تو این سن باید دردشو تحمل کنی


مرسی خاله ی مهربون.
بهار مامانه برسام
22 شهریور 92 9:14
آجی مهربون محمد مهدی جون
ممنون خانمی که میای و به ما سر میزنی
گلم امیدوارم داداشی گلت همیشه سلامت باشه و شاد که شما انقدر عاشقانه دادشی نازت رو دوست داری
خدا محمد مهدی نانازی رو حفظ کنه
روزت به خیر عزیزم


ممنون خاله بهارجون به خاطرآرزوی قشنگتون.
امیرحسین کوچولو نفس ما
23 شهریور 92 12:52
آخی. خیلی ناراحت شدم برای درد دندونت کوچولو.ایشاالله زود خوب بشی.


مرسی خاله جونم...
خاله کمیل و کیان
23 شهریور 92 15:48
الهی چه ناز خوابیده


خاله فریبا
23 شهریور 92 22:48
خوش به حال محمد مهدی با این آبجی دوست داشتنی. ان شاالله همیشه سالم و سر حال باشین


خاله فریباجون ممنونم ازمحبتتون.
خاله کمیل و کیان
24 شهریور 92 21:40
خوش به حال داداشی که همچین ابجی خوبی داره


ممنون.خاله ی مهربون.کمیل وکیان جون هم باید افخارکنن ازداشتن خاله ی گلی مثل شما.
مامان کیاراد
24 شهریور 92 23:34
سلام فاطمه جون مهربون...امیدوارم همیشه کنار این داداشی فوتبالیست شاد باشید...وهر روز بیشتر از روز قبل همدیگه را دوست داشته باشید آجی مهربون....


مرسی خاله رویاجونم.دوستتون دارم.
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
27 شهریور 92 12:43
آخه چه نازو معصوم خوابیده عزیزم
الهی طفلکی با این سن کم از الان دندون درد داره ایشالا زودی دندوناتو درست کنی تا دیگه درد تحمل نکنی محمدمهدی جونم


ممنون خاله مینامهربون.
مامان آریام
28 شهریور 92 17:59
عزیزم خوش به حالت که اینقدر خواهرت دوست داره حتما خیلی درد کشیدی...ایشاالله دیگه بد نبینی


خاله مهربونم خیلی ممنون به خاطردعای قشنگتون.آرزومند بهترینهابرای شما.