محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

تنهادلیل نفس کشیدنم پاییزت مبارک

1392/6/31 13:03
نویسنده : آجی فاطمه
635 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تمام هستی دربرابرعشق تعظیم میکنند،زیرامیخواهنداولین برگی که ازبلندی افتادرانظاره کنند.چشم                                                                                                                    پاییزت پرازرگبارآرزوهای قشنگ،                                                          اولین لحظات پاییزت ازنم نم باران خوشرنگ،                                                   ومن آرزومندآرزوهایت هستم...                                 عزیزدلم امسال پاییزی هست که توکنارمون هستی وفرشته خوشگلی مثل توتوی خانوادمون داریم وماهرروزخدارا به خاطر وجود نازنینت شاکریم.پاییزداداش عزیزم وهمه ی دوستای گلمون مبارک.هوراوقتی که مامان میخوادخونه روتمیزکنه،میگی:من من...واجازه نمیدی که مامانی دست به هیچ جایی بزنه.اینم چندتا عکس ازکمک کردنت توی کار خونه...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     دیگه مرواریدات دردنمیگیرن...                            داداشی...جمعه(1392/6/29)رفتیم دکترتادندونای خرابت رودرست کنن.البته 2تاازدندونات روکه قبلا بهت گفته بودم که رفتیم کشیدیم.بعدازاون یکی دیگه ازدندونات شکست ونصف دندون بیشترنداشتی.دیگه ازاون 4دندون اصلی که بالاداشتی،یکی یشترباقی نمونده بود.برای اینکه یه دونه دندون موقع غذاخوردن ،هیچ کمکی نمیتونه بکنه،وقشنگ نیست،دکترگفت که هم بایددندون نصفه رو و هم اون دندون روبکشیم.مامانی نظرش این بودکه این دوتارویه باردیگه بکشه؛ امادکتربااین کارمخالفت کردوگفت:وقتی که برای درست کردن دندونات  بیهوشت میکنیم،اون دوتادندون روهم میکشیم.خلاصه،جمعه رفتیم کلینیک روزبه،برای درست کردن دندونات.ساعت9:45آمپول بیهوشی روبهت زدن.موقع زدن آمپول،بابادستات رومحکم گرفت تاتکون نخوری.همون موقع داشتی گریه میکردی که یک دفعه صدات قطع شد وخوابت برد.کاردرست کردن دندونات53:52:93طول کشید.آقای دکترعشقی،4تاازدندونات روعصب کشی و پر و روکش کردن.(البته روکش دندونات استیل هستند.)بقیه ی دندونا که لکه ی سیاه داشتن هم فلوراید کردن وسفیدشدن.وقتی که توی اتاق عمل بودی،من ومامانی خیلی گریه کردیم.موقع به هوش اومدن فقط گریه میکردی.ومن ازت فیلم گرفتم که وقتی بزرگترشدی،حتمابهت نشون میدم.و اما تذکراتی که مامانی باید رعایت کنه.                                                                                                                                                             1.اصلادیگه اجازه ی خوردن شکلات وتافی وکاکائو و...رونداری.(برای اینکه امکان داره روکش دندونات دربیان.)                                                                                                                                               2.تا10روزبایدغذاهای خیلی نرم بخوری.                                                                                                                                                   3.وقتی تازه به هوش اومده بودی،امکان دوبینی،سرگیجه،تاردیدن و...روداشتی،پس مامان اصلانبایدتنهات میذاشت که اگه دنبالش میومدی،زمین میخوردی.                                                                                                             4.و....                                                                                               وخراب شدن دندونات به خاطرزیادبودن قندشیرمامان وخوردن شیرتوی شب بود.                                                                                    واماعکسهایی که میخواستی تازه به هوش بیای...                                                                                                                                                                                                                                                                  هیچ وقت مغرور نشو!برگ ها وقتی میریزند،که فکرمیکنند طلا شده اند.از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان كياراد
31 شهریور 92 15:04
الهي عزيزم ديگه هيچ وقت دندونات خراب نشه...اين عكس آخري اشك من و سرازير كرد...خوشحالم ديگه خوب خوبي....


… ……… … … … $ ★
$… … …… … .$… $
$$… … … … $… … $
$$$… … … $ … … …$
$$$$… … $ … … … …$
$$$$$… $ … … … … …$ ★
$$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$
$$$$$$$$$$$$… … … … ……… $
$$$$$$$$$$$… … … … … …$
$$$$$$$$$$… … … …… …$ ★ از حضور گرمتون واقعا تشکر میکنم خوشحالم کردید
$$$$$$$$$$$… … … … … .$
$$$$$$$$$$$$… … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$……… … …… … $
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $
$$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★
$$$$$…$… … … … … $ ★
$$$$… …$… … … … $
$$$… … …$… … … $
$$… … … …$… … $
$… … … … …$… $
… … …… … … $ ★
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
31 شهریور 92 16:11
پاییزت مبارک گل پسر شجاع


پاییزشماهم مبارک خاله ی مهربون.
مامان امیرعلی گلی
31 شهریور 92 18:34
سلام خاله جونی شرمندتم یه مدت نبودم تابستون پر مشغله و پر اتفاقی داشتم اما هرچی بود تموم شد و من اینجام ببخشید که نگرانت کردم داداش جونت هم که حسابی بزرگ شده چقد دلم براتون تنگ شده بود


سلام خاله جون.دشمنتون شرمنده.بله دلمون حسابی براتون تنگ شده بود.ولی خوشحالم که دوباره اومدین.امیدوارم همیشه خوش باشین.
شايان
2 مهر 92 9:30
واي عزيزم الهي چقد اذيت شدي

راستي عجب گل پسري هستي با اون همه كار خونه چه مي كني


چی کارکنم خاله جون.آخه مامانم یه دونه پسرکه بیشتر نداره.
mama ava
3 مهر 92 17:47
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان سام
4 مهر 92 1:47
عکسایی که در حال انجام کارای خونه گرفتی خیلییییییییییییی جالبن.خیلیانواع کارارو انجام میدهدیگه مردی شده براخودش محمدمهدی
وااای انقدرسرعکسای اول ذوقیدم یهو رسیدم به عکسای آخروکارای دندوناش حسااااابی ضدحال خوردمبازخداروشکربیهوش کردن وگرنه خیییلی دردمیکشیدوتاآخرعمرش خاطره بدمیشدبراش
راستی عزیییزم مهرشدورفتی مدرسه مشغول نشی دیگه اینجانیایمادلمون تنگ میشه ها


خاله سولمازجون ببخشید که اگه ناراحتتون کردم.اما مثل اینکه این دندونها خیلی دردسرسازهستند؛برای اینکه دیروزکه خوابیده بود،توی خواب ازدندوناش خون اومده بود.امیدوارم که چیزمهمی نباشه.چشم.ماتوی مدرسه هاهم بازم اینجامیایم.
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 13:04
الهی بمیرم طفلک خیلی اذیت شده


خدانکنه عزیزم.
خاله فریبا
4 مهر 92 14:41
چه پسر آقایی که به مامانی کمک می کنه دستش درد نکنه الان حال محمد مهدی جون خوبه حسابی مواظبش باشین


بله خاله فریباجون.حالش خوبه.خیلی ممنون.
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 15:38
اپم اجی جون


اومدم خاله جون...
مامان امیرعلی گلی
5 مهر 92 10:46
آخی عکسایه آخری خیلی ناراحتم کرد
چقد درد کشیده پسری


بهار مامانه برسام
6 مهر 92 14:30
قربون این پسمل خوشمل بشم من

خیلی ناراحت شدم عکسای بعد به هوش اومدن نازگلمون رو دیدم

الهی من فداش شم

انشاالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه و دیگه هیچ وقته هیچ وقت شرایط مشابه رو تجربه نکنه

محمد مهدی جون قربون شکل ماهت شم پسرم انشاالله دیگه هیچ وقت برات این تجربه ها تکرار نشه و همیشه سلامت و تندرست و شاد و سرزنده و خوشبخت باشی

عزیز دلم خیلی دوست دارم


خاله بهارجونم چقدرشمامهربونین.خیلی دوستتون دارم.


بهار مامانه برسام
6 مهر 92 14:35
خانم گلم ممنون از محبتت که به ما با محبت و عشقت انرژی میدی
گلم خدا داداشی نازت رو حفظ کنه
خیلی ناراحت شدم انشاالله دیگه از این عکسا نبینیم
از طرف من روی ماه گل پسرزی رو ببوسید
چه داداش گلی داری تویه کارا کمک میکنه
برسامم ما رو کشته نمیزاره یه کار رو راحت انجام بدیم جاروبرقی رو میگیره و باید حتما روشن باشه و مثلا آقا خونه رو جارو بکشه....نمیزاره بعدشم من یا مامانم باز خونه رو جارو بزنیم
تویه همه ی کارا آقا آماده ی کمک کردنه و البته همیشه این فسقلی ها کار ما رو دو تا میکنن ولی بازم این حس همکاریشون خیلی زیباست
خدا داداشی گلت رو حفظ کنه
انشاالله همیشه خوش و سلامت باشید
بازم از محبتت ممنونم گلم خیلی لطف کردی
با آرزوی بهترین هابرای شما عزیز دلم و خانواده ی محترمتون


ممنون خاله جون.ماهم آرزومندخوشبختی روزافزون شماهستیم.قربون این برسام جونم برم که مثل محمدمهدی،همیشه به مامانی کمک میکنه.خاله جون،شماخیلی ماه ودوستداشتنی هستین.
مامان آریام
8 مهر 92 0:25
آخی طفلکی حتما خیلی اذیت شده....ایشاالله دیگه این پسر مهربون که اینقدر کمک مامان میکنه دیگه اذیت نشه و همیشه سلامت باشه
پیش ما هم بیاین


مرسی خاله جونم.چشم حتما پیشتون میایم.
مامان امیرعطا
8 مهر 92 1:41
سلام. خوبین؟ بعد این همه وقت اومدم وب داداشیتون و اونوقت این عکس ها....... الهی بمیرم.... چی کشیده مهدی جون..... ایشالله که هیچوقت مریض نشی و اذیت هم نشی خاله.


سلام خاله ی گل ومهربون.خدانکنه...شرمنده که بااین عکسهاناراحتتون کردم.
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 5:35
ای وای یعنی کامنت قبلی من ثبت نشده...!!!!!!!!!!!!!!!
باز سر میزنم و اگه مطمئن شدم ثبت نشده بازم براتون میزارم
راستی از طرف من این پسمل عسلی رو ماچش کنید
هزار ماشالله خیلی ناناسیه
قربون شکل ماهش برم فرشته ی کوچولو و مهربون رو


خاله بهارمهربون.بله نظرای قبلیتون ثبت شده بود.ولی من فرصت تاییدکردنشون رونداشتم.برسام خوشگله روازطرف من هزارتا بوسش کنین.
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
9 مهر 92 12:18
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا من این بچه طفلکی چقدر واسه دندوناش عذاب کشیده خیلی ناراحت شدم
انشالا دیگه هیچ وقت دندونات خراب نشن و تا اخر عمرت هیچ وقت تو اتاق عمل نری عزیزززززززززززززززززززززززم


واقعا هم این بچه به خاطردندوناش خیلی اذیت شده.ممنونم که پیش مامیاین خاله میناجون.
فرزانه مامان آرین مهر
10 مهر 92 1:40
سلام سال تحصیلی جدید مبارک انشالله که موفق وموید باشید
محمد مهدی جون پاییزت مبارک .انشالله که دیگه دندونات درد نگیره عزیزم .میبوسمت خاله جون


ممنونم.پاییزشماهم مبارک باشه خاله فرزانه جان.
مامان امیرعلی گلی
10 مهر 92 19:55
کجایی خاله جون خوبید عزیزم


سلام خاله جون.خوندن درسهاوقتی دیگه برام باقی نذاشته.خیلی ممنون که پیگیری میکنین.
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 مهر 92 14:07
وای خدا خیلی ناراحت شدم برای دندونهای محمد مهدی جون.چقدر اذیت شد طفلی.الهی دیگه هیچوقت رنگ درد و ناراحتی و نبینه.


شرمنده که اگه نارحت شدین.مرسی خاله ی مهربون ما.