محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

تولد3سالگی

1393/5/5 9:54
نویسنده : آجی فاطمه
982 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشی جونم.امیدوارم وقتی که داری این مطلب رومیخونی،درآرامش خاطرکامل به سرببری عزیزدلم...                                                                                                               امسال تولدت توی ماه رمضون افتاد و مادراینا همون شب روضه داشتند وما نتونستیم برات جشن بگیریم.دلشکستهاما شب قبل ازتولدت،من برات خونه روتزئین کردم و مامان برات کیک پخت ویه جشن تولدکوچولوگرفتیم.اون شب عمه مریم باعمو اسماعیل خونه ی مابودن وتوی جشن ماشرکت کردند.جشن کوچولویی بود،امابه ما خیلی خوش گذشت.جشنشب بعدهم که شب تولدت بود،بابت تولدت شیرینی خریدیم وبردیم خونه ی مادراینا.وتواون شب با بابایی رفتین وپارک ویه عالمه بهت خوش گذشت.آرام مامان چند روزبعدبرای کادوی تولدت یه تفنگ خرید.وقتی که باهم رفتیم توی مغازه اسباب بازی فروشی،چندتا تفنگ بهت نشون داد و توآخرین تفنگی روکه بهت نشون میداد رومیگفتی میخوام.بازم که جای تفنگ ها روعوض میکرد،آخرین تفنگ روبرمیداشتی.خنده                                  روزشمار وبلاگ در روزتولد...                                 عکس محمدمهدی درمتولدین21/4/1393                                    اینم دوهدیه ی مجازی از طرف دوست خوبمون مامان یاسمن ومحمدپارساجون...خالهای ممنون از لطفتون.خیلی دوستون داریم.           اینم هدیه ما به دوست عزیزمون بابت این دوتا عکس قشنگ.میدونم که این دسته گل درمقایسه بالطفی که شما به ما دارین، خیلی ناچیزه، ولی امیدوارم این هدیه رو ازما پذیرا باشین.زندگیتون سراسرشادی ونشاط...

پسندها (11)

نظرات (38)

مامان امیرعلی گلی
20 مرداد 93 18:32
تولد سه سالگیت مبارک شاه پسر الهی زنده باشی عزیزم به به چه کیکی
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونم.لطف کردی مهربونم...
شاپرک
20 مرداد 93 21:48
سلام به فاطمه جون مهربون و داداش گلش. با تاخیر تولد محمد مهدی عزیز تبرک می گم نازنین دختر.ببخشید که دیر به دیر می رسم بیام سر بزنم به دفتر خاطراتت.عزیزم نمی دونم چرا تو به روز رسانی مطالب دوستان وقتی مطالب به روز می کنی وبلاگ شما به روز رسونیش درست نمیشه توی وبلاگ نیکان؟؟؟ به هر حال دوستون دارم و خوشحالم دوستهای خوبی مـل شماها دارم.مراقب خودتو ن ومهربونیاتون باشید..
آجی فاطمه
پاسخ
منم از دوستی باشما به خودم.میبالم عزیزدلمخاله جون من همیشه کم کم مینویسم وثبت موقت رومیزنم و وقتی که نوشته کامل شد،تایید میکنم.به خاطرهمین توی مطالب دوستان وبلاگمون بروز رسانی نمیشه.ممنونم بابت تبریک تولد ودرآخراینکه دوستون دارم یه دنِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــا
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:00
شماهم با افتخارلينك شدين عزيز
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزجان.به جمع دوستان ما خوش اومدی...
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:04
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی دوست گل ونازنیم.
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:05
یه گل دارم فلفلیه! مثل بهاره اما قلقلیه! دوسش دارم فراوان گل من کنارم بمون تولد تولد تولدت مبارک گل نازم .
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون مهربون.دوست دارم عزیزم...
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:05
صدای دلنشین زندگی طنین انداز روح و تن تو تولدت مبارک عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
خیلی خیلی خوب ومهربونی عزیزم.ممنون که پیشمون میای...
مامان
21 مرداد 93 15:32
به به چه کیک خوشگلیییییی... تولدت مبارک عزیزم.انشاالله ۱۲۰ساله بشی.
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله مهربون خودم...
بابا و مامان
22 مرداد 93 7:42
عزیز دلم قابل محمد مهدی عزیزم و نداشت ممنونم از هدیه قشنگتون بفرمایید خصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی گلم.شمالطف دارین.
مامان آریام
23 مرداد 93 0:06
عزیزم تولدت مبارک ایشاالله 120 سال شاد و سلامت کنار خواهرای مهربون و مامان و بابای عزیزت زندگی بسیار خوبی داشته باشی
آجی فاطمه
پاسخ
همچنین شما.زندگی سراسرشادی براتون آرزومندم...
مامان رادینی
27 مرداد 93 2:13
ای جونم تفلدت مبارک عسیسم 120 ساله بشی نانازی خوش به حالت خاله چه آجی و مامان و کلا خونواده ی مهربونی داری کا مامان من هم برای من کیک میپخت اخه دلم خواست شکمو هستم نه؟ همه بهم میگن؟بیخیال بابا خاله جونم دور از شوخی عمری با عزت و تنی سالم و دلی شاد برات آرزو می کنم در تمام مراحل زندگیت
آجی فاطمه
پاسخ
خاله جونم عاََََشــــــقم.خیلی ماهی...
سحر
27 مرداد 93 10:05
مبارک باشه.
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.سلامت باشی...
مامان زهره
29 مرداد 93 0:12
تولدت مبارک عشفم امیدوارم 120 ساله بشی زیر سایه والدین خوشبختیت رو آرزومندم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله گلم.ممنون که بهمون سرزدی...
مامان
4 شهریور 93 15:19
ابجی سجا
4 شهریور 93 21:31
هیچکس بر نیمکت پارک تنهایی نمینشیند یا یار در بر است یا یاد یار در سر تقدیم به تو که یادت همیشه و هرجا با منه
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون از لطفت دوست من...
شاپرک
11 شهریور 93 2:27
سلام عزیزم.خیلی وقته آپ نکردی وبلاگ دادشی گلت رو.امیدوارم هر جا هستی تنتون سالم ودلتون شاد شاد باشه عزیزم.
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون که جویای احوالمون هستین.این چندوقته سرم خیلی شلوغ بوده ونتوستم بیام اینجا.ازاینکه دوستای خوبی مثل شما دارم،به خودم میبالم...
فرزانه مامان آرین مهر
15 شهریور 93 7:41
عزیزم پسر نازنین تولدت مبارک
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله فرزانه مهربون...
مامان رادینی
18 شهریور 93 2:45
تولدت مبارک عزیزم البته فکر کنم توی پست قبلی تبریک گفته بودم یادم نرفتی خاله جونم 120 سالله بشی عزیزم خوشتیپم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون گلم.بله خاله جونم.شمالطف کرده بودین وتبریک گفته بودی،ولی من کامنتها روتاییدنکرده بودم.بازم ممنونم ازتون گل من...
مامان
19 شهریور 93 17:30
عکس اول وبلاگ چه خوشگلههههه
آجی فاطمه
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه عزیزم.
مامان امیرعلی گلی
22 شهریور 93 21:20
ابجی سجا
30 شهریور 93 15:57
امشب دلم تو را می خواهد نشسته روبروی صندلی مقابلم در سکوت سرد این کافه تا تو مرا در آغوش کشی
ابجی سجا
30 شهریور 93 15:57
الوووو كجاااااااين؟؟
آجی فاطمه
پاسخ
الووو...الوووو...همینجاییم عزیزجان...
فروشگاه مارال
8 مهر 93 22:08
با ما شيك پوش شويد : http://redheart.hamvar.ir
بهار مامانه برسام
17 مهر 93 3:39
سلام عزیزم خوبید انشالله تولد نازگلمون مبارک انشاالله تولد 120سالگی آقا خوشمله رو جشن بگیرید کم پیدایید!؟! نگرانتون شدم...کاش یه خبر از خودتون میدادید به ما........... امیدوارم هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید و در کنار خانواده ی محترم و مهربونتون بهترین ها رو تجربه کنید
آجی فاطمه
پاسخ
سلام خاله بهارجون.ممنون که جویای احوالمون هستین.وممنون بابت تبریک تولد.خاله جون نمیدونم چرا اصلا وقت اینکه اینجابیام وبنویسم رو ندارم.چقدرخوبه که من دوستانی دارم که توی هر شرایطی به فکرمونن.از دوستی با شما به خودم میبالم...
بهار مامانه برسام
17 مهر 93 3:46
این هم از طرف برسام عسلی برای عرض تبریک تولد آقا محمد مهدی عسلی ____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک
آجی فاطمه
پاسخ
داداش برسام ممنون بابت هدیه خوشگلی که بهم دادی...
هستی
6 آبان 93 23:30
عزیزم تولدش مبارک . انشاا... 120 سالگیش را در کنار هم جشن بگیرید
آجی فاطمه
پاسخ
l ممنونم عزیزم بابت آرزوی قشنگت...
ابجی سجا
1 آذر 93 14:53
نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم
آجی فاطمه
پاسخ
وای فدای مهربونیات عزیزدلم...
m
4 آذر 93 22:45
سلام مامان مهربون چند تا عكس از كوچولوتون در صورت امكان پاپيون بزنه واسم ميفرستيد منتظر خبرتون هستم
آجی فاطمه
پاسخ
چشم.عزیزم.حتما میفرستم براتون...
ابجی سجا
15 آذر 93 13:12
عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است
ابجی سجا
16 آذر 93 13:50
صدات نیست… تصویرت هم همینطور… اما معرفتت انتن میده قد اسمون.
آجی فاطمه
پاسخ
توهم همین طور دوست خوبم....
مامان رادینی
18 آذر 93 13:19
آجی جون دیر به دیر میایی ها مشغول درسی ؟موفق باشی هر جا هستی هزاران بوووووووووووووووووووووووس از طرف رادین به اجی جونش .اجی عشق خاله فقط نیستی ها آجی پسر من هم هستی اون نفس خاله رو محکم ببوسش
آجی فاطمه
پاسخ
خاله جونم چی بگم والا درس، امتحان.اصن دیگه وقتی برام ننمونده که بخوام به این جا سر بزنم.داداش رادین گل من چطوره؟ حالش خوبه؟.
ابجی سجا
18 آذر 93 14:41
صبر کن عشق که شکل گرفت لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار! آن وقت با من باش ، همیشه ی من … ابيم
فایضه مامانه عسل
25 آذر 93 21:31
سلام ابجی محمد مهدی جان .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...
شاپرک
10 دی 93 0:56
سلام عزیزم.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده و به جمع آوری آرا توسط شما دوست عزیز نیاز داره هر چند تا که می تونید این کد از خط های مختلف به شماره 1000891010 ارسال کنید با تشکر فراوان. کد رائ گیری نیکان 96 هست.بازم مرسی از همکاری صمیمانه تون
آجی فاطمه
پاسخ
چشم خاله جون.حتما.به امید اول شدن نیکان جونم....
مامان آریام
18 دی 93 1:07
عزیزم ممونم که همیشه با ما مهربانید...بسیار شرمندم که دیر جواب مهرتون رو میدم...خیلی گرفتارم اما همیشه قدردان محبتتون هستم اگر ما هم اجازه خوندن پست جدید رو داریم لطفا رمز بدهید
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم.خاله ای وظیفمون رو انجام میدیم.مگه میشه به دوستای گلی مث شما سرنزد؟؟؟؟دوستون داریم...
بابا و مامان
19 دی 93 2:33
خصوصی عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف کردین...
بابا و مامان
24 بهمن 93 16:49
عزیزم ممنونم که همیشه بهمون سر می زنی راستی چرا پست جدید نمی زاری
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم گلم.وظیفمو انجام میدم.... خاله جونم این چندوقته سرم خیلی شلوغ بوده. ولی چشم حتما پست میذارم...