محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

دومهمون گل(کیارادجون وشیداعزیز)

1393/3/8 20:38
نویسنده : آجی فاطمه
865 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه(31/2/1393)شیداجون وپسرخاله ی گلش(به مناسبت تولدمن)اومدن خونمون.وشیدا برام یه کادوی خیلی جالبی برام اورد.(یه ساعت ویه عالمه یخمک که من عاشقشم وکلی شکلات)                                                                                                                                                                            کیاراد اولش اصلا ازبغل شیدا پایین نمیومد.اماکم کم راضی شد با پسرما بازی کنه...                                               کیاراد:دوچرخه ات رو میدی تامنم بازی کنم؟                                                            محمدمهدی:کیارادسواردوچرخه شد وتوهم میرفتی روی تایر مینشتی ومیگفتی:کیالاد برو...خندونک                                                                                                        بعدم رفتین توی حیاط و بازی باجوجه هایی که تازه خریده بودی...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        پذیرایی محمدمهدی از مهمون عزیزش...                                                                                                                                                     خلاصه اون شب خیلی بهمون خوش گذشت وبرای مایکی از بیادموندنی ترین خاطره ها شد.بغل                                                                                                                                   خاله رویاجون.ازشماخیلی ممنونم که اجازه دادین تا کیاراد بیادخونمون وبامحمدمهدی بازی کنه.دوستون دارم زیاد زیاد...بوس                

پسندها (9)

نظرات (9)

گل پسر
10 خرداد 93 10:30
سلام افرین به این خواهر مهربان که داداشیش را عاشقانه دوست دارد واز خاطراتش مینویسد ممنون به کلبه ما سر زدی
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.وظیفم بود.
مامان رادینی
10 خرداد 93 16:36
ای جون دلم نوش جونت آجی جون تولدت مبارک حاله پفک و نوشمک کمتربخور ضرر داره برات خوشگل من
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون بابت تبریک تولدعزیزم.بله خاله جون از اونجایی که مامان منم مثل شما روی خوردن تنقلات حساسه،کمتر بهم میده بخورم.ولی وقتایی که حواسش نیست ومن این خوراکیا رومیبینم ذوق زده میشم ونمیدونم چجوری توی دهنم جابدم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 خرداد 93 17:23
عزیز دلم تولدت مبارکفدای این دوتا پسر مهربون که باهم مهربانانه بازی می کنند البته که محمد مهدی عزیزم مهربونتره که مهمونش و خوب پذیرای کرده و تحویل گرفته
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم.شمانسبت به مالطف دارین.
مریم(مامان ثنا جون)
12 خرداد 93 1:12
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون که پیشمون اومدین.
مامان
13 خرداد 93 2:29
چه جالب دوستهای نی نی وبلاگی، با هم همبازی شدن... همیشه خوش باشید...
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی گلم دوستون دارم.
مامان امیرعلی گلی
14 خرداد 93 1:21
آفرین پسرایه گل که اینقد صمیمی بازی میکنید و آفرین به محمد مهدی جون که اینقد مهمون نوازه رمز خصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جان.
مامان امیرعلی گلی
14 خرداد 93 1:22
یادم رفت خصوصی کنم عزیزم تآییدش نکن
آجی فاطمه
پاسخ
چشــــــــــم.
مامان آریام
21 خرداد 93 12:44
تولدت مبارک عزیزم چقدر خوبه که بچه ها هم بازی داشته باشند و با هم باشن...پسر خوش تیپ ما هم که مهربونه و همه رو تو دلش جا میده ببخشید من خیلی دیر میام
آجی فاطمه
پاسخ
نه خاله جون خواهش میکنم.همه توی این دوره کلی سرشون شلوغه.
مامان كياراد
29 خرداد 93 10:28
مرسي فاطمه جون ...با وجود تعريفهاي شيدا جون و عكسهايي كه گذاشتي من مطمئن هستم كه به كياراد منم در كنار شما دوستان مهربون خيلي خيلي خوش گذشته....
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم خاله ی مهربونم.به ما که درکنار این دو دوست خوب حسابی خوش گذشت.امیدوارم کیارادجونم از بودن در کنارمالذت برده باشه.