محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

هشدار

1392/5/10 9:39
نویسنده : آجی فاطمه
345 بازدید
اشتراک گذاری

قابل توجه اونایی که فکرمیکنند سن مامان وبابای من خیلی زیاده.تعجبتعجبتعجب                                            درسته که من یه خواهرم که برای داداشم وبلاگ درست کردم.ولی بنابراین نیست که مامان وبابای من خیلی پیرند. هرکسی ازمن پرسیده تفاوت سنی توباداداشت چقدره؟مشخصه که آدم خیلی ریزبینی بوده ومن خیلی محترمانه جوابش رودادم.(پس توروخداسوءتفاهم نشه ها...من اصلاباشماخاله های گلی که عاشقانه دوستتون دارم نیستما...)مامان وبابای من سنشون خیلی کم بوده که ازدواج کردند.به صورتیکه وقتی مامانم 19سالش بوده،دوتابچه داشته.مامان وبابای من سال71ازدواج کردند؛خواهرگلم اولین ثمره ی این زندگی شیرین بودکه الان18سالشه ومنم16سالمه وداداشم که بهترینه برای من 2 سالشه.پدرم41ساله ومادرم35ساله اند.ولی الان بعضیامیگن:سرپیری ومعرکه گیری.وحالا من این پستوگذاشتم تاسن خانوادگی مابرای همه روشن بشه.                  داداش دوستداشتنی من توخیلی برای من عزیزی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)