محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

دوچرخه

1393/4/3 12:30
نویسنده : آجی فاطمه
739 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی جونم الان یه هفته ای میشه که از هرچی درس ومدرسه است راحت شدم؛اماهنوزفرصتی برای ثبت خاطراتت پیدانکرده بودم.اینم به تنبلی من برمیگرده.خندونک      تا قبل از عید با سه چرخه ای که دایی امیراینا برای تولد1سالگیت اورده بودند بازی میکردی،اما از عیدبه بعدبادوچرخه ای روکه اقاجون برات خریده بود(اونم به مناسبت تولد1سالگیت)بازی میکنی.بازی بادوچرخه رو به هرچیزی ترجیح میدی،حتی به بازی توی پارک.هرجاهم که میخوایم بریم اولین چیزی که میگی اینه که من باچرخم میاماااااچشمکوهمین دوچرخه هم برامون یه مشکل شده که ماهمه جانمیتونیم دوچرخه ات روباخودمون ببریم.بعضی وقتا هم که قبول میکنی که باماشین یه جا بریم،دوچرخه رومیذاری توی صندوق عقب تا همراه خودمون ببریم.  کچل کچلکچل یه وقتایی هم چرخ رو برمیداری ومیگی من برم براتون بستنی بخرم و واقعاهم تا سرکوچه میری تا ما بالاخره بهت می رسیم و مانعت میشیم...                                                اینم یه مدلشه دیگه...                       اینجاهم دمپایی بزرگاروپوشیدی واصرارداری که باهمونا بازی کنی...                                                             تعمییر دوچرخهقه قهه                                                        قایم موشک                                                                                                                        قایم موشک هم برای خودش ماجرایی داره.وقتی میخوایم قایم موشک بازی کنیم،خودت میگی:آآآآآآآآ...دست خدا.10 20 30 40وچمن و رودخونه...(فقط یه جوری میگی که خودمون میفهمیم.)تا مشخص بشه که کی چشم بذاره.بعدهم که میخوای چشم بذاری،همه رو زیرچشمی نگاه میکنی،ولی وقتی من میخوام چشم بذارم،میگی:اجی نگا نخونیا(نگانکنیا)                                                      اینم ازقایم شدنات...                        بوستمام لحظاتت پراز شادی باشه،تنها دلیل زندگیم...بوس

پسندها (12)

نظرات (9)

ساخته ها نمدی
3 تیر 93 12:35
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مامان امیرعلی گلی
3 تیر 93 16:28
آفرین به آقا پسر قهرمان که از الان به فکر خرید واسه خونه است امیرعلی هم عاشق قایم موشکه
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون خاله ای.
شاپرک
5 تیر 93 15:21
همیشه دلتون شاد ولبتون پر خند باشه عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.همچنین شما...
√بهار مامانه برسام
7 تیر 93 5:38
آجی مهربون محمد مهدی جان عزیز واقعا خوشحالم که با شما آشنا و دوست هستیم اول اینکه من اصفهانی ها رو خیلی دوست دارم و شما رو قبل اینکه باهاتون خیلی آشنا بشم به دلیل اصفهانی بودن دوست داشتم ولی الان با بند بند وجودم دوستتون دارم به دلیل بی نهایت انسان بودن و مهربون بودنتون خدا بهتون پاداش قلب مهربونتون رو در تک تک لحظه هاتون بده من باورم نمیشد تویه دنیای مجازی چنین محبت های حقیقی پیدا بشه و چه خوشبختم من که شما عزیزان رو دارم گل نازم هر فرد با اعمال و رفتارش نشون دهنده ی اصالت و منش خانواده ی خودشه و به شما تبریک میگم به خاطر چنین خانواده ی اصیل و محترم و نیکی؛ واقعا اصالت و درستی از تک تک گفته هاتون پیداست و از طرز برخورد شما معلومه چه خانواده ی خوب و محترم و مهربونی دارید خدا حفظتون کنه... از خدا میخوام همیشه جمع خانوادتون به عشق در کنار هم جمع باشه و همیشه تنتون سالم و لبتون خندون و دلتون شاد باشه الهی آمین گلم ازتون خیلی خیلی ممنونم به خاطر لطف و محبتی که به من و برسام دارید از طرف من روی ماه داداشی نازتون رو ببوسید دوستتون دارم از صمیم قلب و بهترین ها رو براتون آرزومندم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون فدات شم شماانقدربه مالطف دارین که هرکاری هم که انجام بدم،دربرابرخوبی های شماخیلی ناچیزه.شماهمیشه باتعریفاتون منوشرمنده میکنین؛امیدوارم که بتونم محبتهای شمادوست عزیزم روجبران کنم...
مامان امیر عطا
7 تیر 93 23:28
Hamishe shad bashi o bekhandi axizam zire sayeye khanevadat.
آجی فاطمه
پاسخ
منم برای شما بهترین ها روآرزومندم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 تیر 93 13:14
الاهی فدای نازی پسر مهربون زرنگ و باهوش
آجی فاطمه
پاسخ
خدانکنه خاله جونم.
آیلین
21 آبان 93 19:31
عزیزم عکس دومی که لباس باب اسفنجی پوشیده پشتش یه چیزی معلومه
مــــن
9 اسفند 93 17:12
چه خومشل لینکت میکنم دختری؟؟