محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

محمدمهدی عشق خواهراش

پسرک ما روسری سر کرده...

1393/2/19 13:34
نویسنده : آجی فاطمه
550 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم این عکسایی که میخوام برات بذارم مال چندشب پیشه که حوصلمون سر رفته بود؛ولی بادیدن توکه آجی زینب برات کلیپس زده بود وشبیه دخترا کرده بودت،حسابی خندیدیم.

                                                  قه قههقه قههقه قههقه قهه                                                                                                 خجالتخجالت میکشم به خدا...خجالت                                                                  اجازه یه عکس بگیرم؟اجازه                                                                                                                           نهنهنه                                                          زیبا میدونستم که به دوربین نگاه میکنیزیبا                                                                              خندونکخندونکخندونک                                                                          بیا بغلـــــــــــــــم...بوس                                                              من دیگه روسری نمیخوام. ناسلامتی من پسرما...زنی گفتن مردی گفتن.شرمی وحیایی گفتن.چشمک                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               یه عالمه دوستدارم...                                                   

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان
19 اردیبهشت 93 15:26
خیلی بامززززززه بود.منم همیشه از این کارا با امیرحسین میکنم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون که پیشمون اومدین مهربون.
شايان
20 اردیبهشت 93 6:56
چه دخمل خوشملي... اما پسر بودن بيشتر بهت مي ياد خوش تيپ
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جان.شمالطف دارین.بــــــــــله منم به خواهرا میگم که به من روسری ندین.اماکو گوش شنوا...
مامان كياراد
20 اردیبهشت 93 12:47
واي چه دخمل نازي شده....
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله گلم.
مامان امیرعطا
20 اردیبهشت 93 17:22
وای خیلی بامزه بود..
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزمن.
بابا و مامان
20 اردیبهشت 93 18:26
عزیزم بفرمایید خصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
چشم.
مامان رادینی
22 اردیبهشت 93 1:17
عزیییییییییییییییییییزم چه روسری بهت میاد من اگر جای شما باشم به آجی می گم یک روز باید مثل پسرا تیپ سربازی بزنید با پوتین برین بیرون تلافی می کنم خاله جونم چیزی بلد نبودی بیا خودم یادت میدم اصلا نگران نباش من پشتتم عین کوه تا این آجی های قشنگ شمرو اذیت نکنن
آجی فاطمه
پاسخ
بله خاله جون.شماراست میگین.من بالاخره یه باراینکارو انجام میدم.فعلا منتظر یه فرصت مناسبم.منم باید یه باربیام پیشتون تا بهم یاد بدین چطوری انتقامم رو ازاین آجیها بگیرم.من تاشمارو دارم،غم ندارم.
شايان
22 اردیبهشت 93 13:19
عزيزيم روزت مبارك
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی فدات شم.
فرزانه مامان آرین مهر
26 اردیبهشت 93 10:55
چقدم نانازی شده قربونش برم
آجی فاطمه
پاسخ
خدانکنه مهربونترین خاله ی دنیا.
مامان کمیل و کیان
27 اردیبهشت 93 23:38
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 خرداد 93 17:24
الهی چقد بامزه همیشه خندان باشی عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی.همچنین شما.